شکستن حد فروش
نوشته شده توسط : زپو

 شکستن حد فروش


به عنوان یک فروشنده یا صاحب یک کسب و کار شده تا حالا بگین چرا من از n میلیون تومن بیشتر نمیتونم بفروشم!
چرا فلانی ماهی 20 میلیون تومن میفروشه و من نمی تونم،
مگه اون چیکار میکنه؟ چی میگه؟
.
من خودم زمانی که در ایران چه بازاریاب حضوری بودم و تا زمانی که شدم مدیر عامل یک شرکت بازرگانی، حرف های این کتاب خیلی کمکم کرد،
باعث شد از فروش بیمه به مغازه دارها گرفته تا افزایش حجم صادرات، از گفته هاش استفاده کنم!
اول اطمینان کنین به حرف های من و بعد با انرژی اون رو بخونین...

خرید و دانلود  شکستن حد فروش






:: برچسب‌ها: فروش , مدیریت فروش , شکستن حد فروش , مدیریت , پول , درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: